Intimlézer kezelések

Szabadalmaztatott, innovatív „Fotona“ lézertechnológia az intim területek egészségéért. 2017 óta folyamatosan bővülő szakmai tapasztalatunk segít betegeink panaszainak professzionális ellátásában.

• Szülés utáni tág hüvely szűkítése a jobb szexuális élményért (IntimaLase)
  • Változókori hüvelyszárazság kezelése (RenovaLase)
  • Vizeletcsepegés- stressz inkontinencia kezelése (IncontiLase)
  • A hüvely süllyedéses (hólyagsérv, végbélsérv) panaszainak kezelése (ProlapLase)

SZEGED ELSŐ INTIMLÉZERE!

GYORS – BIZTONSÁGOS – HATÉKONY – FÁJDALOMMENTES

NINCS MŰTÉTI BEAVATKOZÁS!

• IntimaLase
  • Az életkor előrehaladásával a hüvely szöveteinek megnyúlása, lazasága természetes folyamat, melyet a terhességek kihordása igencsak meggyorsít. Az IntimaLase lézerkezelés a hüvelyfal kollagénrostjainak újraképződésén keresztül fejti ki hatását. Ez a folyamat megerősíti, újra feszessé és rugalmassá teszi a hüvelyfalat, melynek köszönhetően közérzete és szexuális élete újból a régi lesz! A kezelés fél órát vesz igénybe, fájdalmatlan, metszés-, vérzés- és varrásmentes. A kezelést követően 4-7 nappal már élhető szexuális élet.

Kezelések száma: 2 alkalom

• RenovaLase
  • A női hormonszintek csökkenése (melyet a változókor vagy különböző endokrinológiai betegségek is okozhatnak) a hüvelynyálkahártya sorvadását idézi elő, amely fájdalmas nemi aktust, hüvelyi fertőzéseket, viszketést, diszkomfortérzést és hüvelyszárazságot okozhat. A RenovaLase lézerkezelés helyreállítja a hüvely vérkeringését és kollagéntartalmát, megszüntetve ezzel az említett kellemetlen panaszokat. A kezelés fél órát vesz igénybe, fájdalmatlan, metszés-, vérzés- és varrásmentes. A kezelést követően 4-7 nappal már élhető szexuális élet.

Kezelések száma: 2-3 alkalom

• IncontiLase
  • Napjainkban egyre több nő él együtt vizelettartási problémákkal. Ne szégyellje panaszait, hanem tegyen ellenük! Tüsszentésre, köhögésre, erőlködésre esetleg testmozgás során is elcseppen a vizelete? Akkor ön stresszinkontinenciában szenved! Az IncontiLase lézerkezelés a hüvelyfal kollagéntartalmának növelésével és újrarendezésével megerősíti a húgyhólyag alapot, megszüntetve ezzel panaszait. A kezelés 45 percet vesz igénybe, fájdalmatlan, metszés-, vérzés- és varrásmentes. A kezelést követően 4-7 nappal már élhető szexuális élet.

Kezelések száma: 2-3 alkalom

• ProlapLase
  • A hüvelyfalak süllyedése főleg többször szült nőknél jelentkezhet, kifejezetten kellemetlen panaszokat okozva. A ProlapLase lézerkezelés megerősíti a hüvelyfalakat a kollagénhálózat újratermelésével és újrarendezésével. Nincs szükség fájdalmas műtéti beavatkozásokra és hosszú lábadozási időre. A kezelés 45 percet vesz igénybe, fájdalmatlan, metszés-, vérzés- és varrásmentes. A kezelést követően 4-7 nappal már élhető szexuális élet.

Kezelések száma: 3-4 alkalom

• Kisajakfiatalítás
  • Az életkor előrehaladtával, a női hormonszint csökkenése következtében a kisajkak és a hüvelybemenet hámja veszít rugalmasságából, petyhüdtebbé válhat, elszíneződések jelenhetnek meg rajta. A Fotona technológia lehetővé teszi a hüvelybemenet és a kisajkak hámjának feszesítését, felfrissítését, megfiatalítását. A kezelés hatására a szövetek visszanyerik korábbi rugalmasságukat, vérellátásuk jelentősen javul, a könnyen kiszáradó, elszíneződött felszín pedig visszanyeri eredetei konzisztenciáját.

Kezelések száma: 2 alkalom.

Kérdések és válaszok

Miért válasszam a hüvelyi lézerkezelést?

A FOTONA intimlézer hatékony, fájdalommentes, gyors, ambulánsan végezhető, nincs műtéti beavatkozás vagy sebészi metszés. Beavatkozást követően nincs szükség felépülési időre, nem gátolja mindennapi tevékenységeinek elvégzését.

Mi a különbség a FOTONA és a szén-dioxid (CO2) lézerek között?

A FOTONA lézer a világ legkorszerűbb lézertechnikája, több mint 60 országban használják sikerrel a gyógyításban, Magyarországon 2014 óta van jelen. A kezelés nem okoz semmilyen felületi sérülést, nem alakul ki érzéketlen terület a kezelés helyén, későbbiekben nincs kellemetlen hegesedés. A szén-dioxid lézerek széles körben elterjedtek és igen hatásosak lehetnek más szakterületeken (pl.: bőrgyógyászat). A FOTONA és a szén-dioxid lézerkezelések nőgyógyászati alkalmazásában azonban fontos különbség, hogy a szén-dioxid lézer kis lyukakat üt a nyálkahártyán (ún. ablatív hatású), így a későbbiekben hegesedés alakulhat ki a kezelt területen, így a hüvelyben is. Ezeket számos tanulmány támasztja alá, melyeket megtekinthet a következő linken: www.fotona.com

Bejelentkezés, diszkrét személyes konzultációs lehetőség:

Telefon: 06-70 306-4734 (hétköznaponként 14:00-18:00)
Cím: 6720 Szeged, Korányi fasor 6., SZTE ÁOK Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika

Gyalogosként: a Tisza-part felőli főbejáraton (Korányi fasor 6. felől), vagy a Somogyi utcáról nyíló Klinikakert felőli hátsó bejáraton
Autóval: parkolás a környező utcákban – hétköznap 8-18 óra között a parkolás díjköteles

További információk folyamatosan frissülő Facebook oldalunkon

Elérhetőségek, bejelentkezés >>

Görgetés a tartalomhoz